advertise

بهترین آسانسور در مشهد

بهترین آسانسور مشهد

در کشور ما آسانسورهای متعددی با برندها و پیکربندی های مختلف وجود دارد. به منظور سهولت کار، افراد و تجهیزات معمولاً با استفاده از آسانسور بین سطوح جابجا می شوند. هدف این پست بررسی برترین برند آسانسور در ایران است تا خوانندگان با استفاده از اطلاعات ارائه شده راحت تر آسانسور مورد نظر خود را انتخاب کنند.
بر اساس گزارش پایگاه خبری معماری و نما، که بهترین آسانسور در مشهد برای یک ساختمان را فهرست می کند، امروزه در نتیجه افزایش شهرنشینی و شلوغی شهرهای بزرگ، تعداد آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی و تجاری چند طبقه در حال افزایش است. قیمت آسانسور در نتیجه گرم شدن بازار در واکنش به افزایش تقاضا برای آسانسور افزایش یافته است و خرید آسانسور در مشهد رو به افزایش است.
در مقابل، شاهد جهش قیمت آسانسور در کشور به دلیل تحریم ایران و همچنین افزایش قیمت دلار و تغییرات شدید قیمت ارز هستیم. اگرچه قیمت آسانسور تحت تأثیر سایر متغیرها از جمله ویژگی های آسانسور و محیطی است که در آن مورد استفاده قرار می گیرد، اما این دو مشکل تأثیر زیادی بر افزایش قیمت داشته اند. در ادامه قصد داریم تا بهترین آسانسور های داخلی و خارجی که شما عزیزان میتوانید در مشهد ثبت سفارش دهید را برای شما معرفی کنیم.


بهترین آسانسور در مشهد | آسانسور نیکا

بهترین برند آسانسور در مشهد

کسب و کارهای معتبر آسانسور با مجوز عضویت فعال و گواهینامه در سندیکای آسانسور، ایجاد بزرگترین برند آسانسور در ایران را پیش بینی کردند. کسب و کارهای مختلف انواع آسانسور را در ایران نصب و راه اندازی می کنند.
اما برای یافتن بهترین برند آسانسور در مشهد و ایران، باید با توجه به نیاز نوع آسانسور و جنبه های مرتبط با آن، پرس و جو و مطالعه لازم را انجام داد. تیم تخصصی شرکت آسانسور نیکا آماده عقد قرارداد با مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی است که دارای پرسنل مجرب و ماهر در نصب و راه اندازی انواع آسانسور در مشهد می باشد. برای اطلاع از قیمت آسانسور و خدمات مربوط به نصب، نگهداری و تعمیر آسانسور در مشهد آن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

با مشاوران متخصص ما در ارتباط باشید

مشاوره ، نصب و راه اندازی انواع آسانسورهای کششی و هیدرولیکی

شرکت اوتیس

الیشا اوتیس این تجارت را در سال ۱۸۵۴ در شهر نیویورک در نمایشگاه کریستال پالاس تأسیس کرد. این شرکت قدیمی ترین تولید کننده آسانسور این تجارت است. طبق گفته شرکت Otis، این شرکت آسانسورهایی را با بیشترین درآمد در کل جهان تولید می کند. این تجارت در حال حاضر خدمات خود را در بیش از ۲۰۰ کشور ارائه می دهد.
شناخته شده ترین شرکت حمل و نقل Otis است که مسئولیت تعدادی از سازه های معروف از جمله ساختمان امپایر استیت، مرکز تجارت جهانی، برج های دوقلوی پتروناس، برج خلیفه، هتل دل کورونادو، آسانسور پیزا را بر عهده دارد. در برج لیک پوینت و برج ایفل. Skylon، برج وحشت در دیزنی لند، نیز از آسانسور های این شرکت استفاده شده است.برای اطلاعات بیشتر درمورد نصب آساسنور در مشهد می توانید بر روی لینک مورد نظر کلیلک نمائید.


شرکت اکسپرس لیفت

این تجارت که بخشی از یک سازمان بزرگتر به نام جنرال الکتریک بود، در سال ۱۹۱۷ در نتیجه ادغام جنرال الکتریک و ایستون در نورث همپتون انگلستان شروع به فعالیت کرد. این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های آسانسور در انگلستان است. این تجارت در سال ۱۹۲۸ از اسمیت، سرگرد و استیونز به عنوان عضو جدید استقبال کرد. در سال ۱۹۶۰، ایستون از این شرکت خارج شد و شروع به ساخت آسانسورهای خود کرد.
آسانسورهای اکسپرس برای اهداف تحقیقاتی در سال ۱۹۷۰ در نورث همپتون انگلستان آزمایش شدند. آسانسورهای اکسپرس و ایوانز در سال ۱۹۹۵ با هم ادغام شدند و با نام ExpressEvans، کالاهای این شرکت معرفی شدند. سالهای اولیه فعالیت این تجارت از سال ۱۹۱۷ تا ۱۹۹۷ بود، زمانی که ExpressEvans توسط Otis خریداری شد. امروزه به عنوان زیرمجموعه این کسب و کار در زمینه نگهداری، خدمات رسانی و تعمیرات انواع آسانسور و پله برقی به فعالیت خود ادامه می دهد. این سازمان از نظر نصب و تامین تجهیزات و همچنین کیفیت خدمات در رتبه بندی جهانی قرار دارد.


شرکت سیگما

شرکت سیگما از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۹۴، آسانسورهای سیگما به عنوان ستاره طلایی شناخته می شدند. این تجارت در کره جنوبی فعال است. تاسیس شرکت آسانسور سیگما به دنبال امضای قرارداد بین Otis و LG Electronics (LG-OTIS) در سال ۱۹۹۹. این شرکت تا سال ۲۰۰۶ بیش از ۵۳۷۱۵ آسانسور به کشورهای مختلف صادر کرد و در سال ۲۰۰۹ مفتخر به دریافت جایزه KOTRA شد. برخی از مواردی که این تجارت ارائه می دهد عبارتند از:
• DI(Distributed Inverter) Elevator
• MUSE
• SOLON
• IRIS


شرکت میتسوبیشی الکتریک ژاپن

شرکت میتسوبیشی الکتریک در سال ۱۹۲۱ تاسیس شد و در سال ۱۹۳۱ شروع به ساخت آسانسور و پله برقی کرد. این شرکت دارای رکورد جهانی در ساخت ساده ترین، طولانی ترین و سریع ترین آسانسورهای دو طبقه است. اولین اینورترهای آسانسور VVVF را در سال ۱۹۸۰ شروع کرد.
این تجارت اولین پله برقی منحنی را در جهان ایجاد کرد که در سال ۱۹۸۵ در اوزاکای ژاپن به بهره برداری رسید. او ابتکارات بسیاری را نام برد که توسط شرکت ژاپنی یوکوهاما انجام شد. شرکت تاور آسانسور که تا سال ۲۰۰۴ سریعترین آسانسور جهان را داشت.

شرکت کونه فنلاند

Kone یک شرکت فنلاندی خدمات مهندسی است که دفتر اصلی آن در اسپو است. این شرکت در سال ۱۹۱۰ تاسیس شد. شرکت Kone از طریق بیش از ۸۰۰ دفتر خود، تولید پله برقی، نصب آسانسور و خدمات تعمیر و نگهداری را در بیش از ۴۰ کشور جهان ارائه می دهد.آسانسور پانوراما در ساختمان لیدن هال لندن که مشتریان را در مدت ۳۰ ثانیه به سطح ۴۵ می رساند و در عین حال نمای ۳۶۰ درجه ای از شهر را ارائه می دهد، یکی از پروژه های این شرکت است.

شرکت شیندلر

شیندلر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پله برقی، پله برقی و پیاده روی متحرک در جهان با سابقه بیش از ۱۳۵ سال است. رابرت شیندلر و ادوارد ویلگر این تجارت را در سال ۱۸۷۴ در لوزان سوئیس تأسیس کردند. این شرکت جهانی یکی از بزرگترین شرکت ها از نظر اندازه است زیرا بیش از ۱۰۰۰ شعبه در سراسر جهان دارد.


شرکت تیسن کروپ اسپانیا

این تجارت در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد و یک شرکت بین المللی است. این شرکت جهانی علاوه بر آسانسور، پله برقی و همچنین پیاده روهای متحرک تولید می کند. دویسبورگ و اسن آلمان میزبان دفاتر اصلی شرکت آسانسور Thyssenkrupp هستند. ۶۷۰ کسب و کار زیرمجموعه این شرکت در سطح جهانی فعالیت می کنند. تنها در اسپانیا، جایی که تولید آسانسور تجارت اصلی شرکت است و ۵۵۰۰ نفر از ۶۶۰۰ کارگر آن کار می کنند، درآمد سالانه ۱.۶ میلیارد یورویی Thyssenkrupp ایجاد می شود.

شرکت فوجی تک ژاپن

شوتارو اوچیاما این تجارت را در سال ۱۹۸۴ با هدف توسعه و تحقیق در مورد سیستم های آسانسور و پله برقی تاسیس کرد. ساختمان تحقیق و توسعه Fuji Tech در چین در منطقه صنعتی شانگهای واقع شده است. پس از میتسوبیشی، این تجارت بیشترین آسانسور را در ژاپن تولید می کند. این تجارت بیش از ۸۰۰۰ نفر را استخدام می کند و درآمد خالص آن ۱.۵ میلیارد دلار است. فوجی تک شبکه های عملیاتی پیشرفته ای را در مکان های فوق ایجاد کرده است و دفاتر رسمی در ایالات متحده، ژاپن، آسیای شرقی و اروپا دارد.

شرکت داوِر

این کسب و کار در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد و به دلیل گسترش آن، سایر مشاغل به عنوان یک رقیب سرسخت به آن نگاه کردند. Thyssen آن را به دست آورد و با ThyssenDover ترکیب کرد.
این تجارت امروزه با نام بالابرهای روتاری همچنان در حال فعالیت است.بیش از ۲۶۰۰۰ نفر برای این شرکت کار می کنند که دفتر مرکزی آن در ممفیس، ایالات متحده آمریکا است. و درآمد خالص مورد انتظار کسب و کار در سال ۲۰۱۴ ۷۷۵ میلیون دلار بود.


شرکت هیتاچی ژاپن

این تجارت بین المللی که در سال ۱۹۱۰ در ژاپن تأسیس شد و بیشتر درآمد را به گروه هیتاچی رساند، شرکت هیتاچی با ۳۸۹۷۵۲ کارمند، همیشه به دنبال پیشرفت های جدید فناوری و نوآوری محصول است. آسانسور در یکی از مرتفع ترین سازه های جهان با ارتفاع ۲۱۳ متر یکی از پروژه های این شرکت است که شایسته تقدیر است. ۱۱۶ میلیون دلار درآمد حاصل از این تجارت است.

شرکت ویتور

این تجارت که در سال ۱۹۶۸ در آلمان شروع به فعالیت در زمینه آسانسور و قطعات آن کرد، یکی از شرکت های آسانسور بدون موتورخانه است. این شرکت معروف دارای ساختار مدیریتی قاره‌ای است که در آن هر یک از کارکنان آن علاوه بر مسئولیت‌های خود در داخل شرکت مادر، مسئول مدیریت ویتور منطقه‌ای نیز هستند.

شرکت موول

یکی از بزرگترین تجارت های آسانسور مووال نام دارد و در بلاروس مستقر است. این شرکت در زمینه تولید آسانسور و تجهیزات با کارایی بالا، ۸۰ درصد از کالاهای خود را به ۴۰ کشور مختلف می فروشد.


ارتفاع و اندازه ساختمان، تعداد طبقات و ایستگاه ها، کاربری ساختمان و پیش بینی های ترافیکی، سطح اتوماسیون اجزاء، سرعت آسانسور، نوع آسانسور و موتور و عوامل دیگر از یک آسانسور همگی بر قیمت تاثیر دارند. کیفیت قطعات مورد استفاده و برند داخلی یا خارجی علاوه بر ملاحظات زیست محیطی که قبلاً مطرح شد، بر قیمت نهایی آسانسور نیز تأثیر دارد. استفاده از قطعات باکیفیت باعث افزایش طول عمر آسانسور، کاهش نویز و لرزش مرتبط با حرکت و افزایش قابلیت اطمینان می شود.
سالها تخصص و مهندسی هوشمند توسط شرکت آسانسور نیکا گرد هم آمده است تا طیف فوق العاده ای از انواع آسانسور و خدمات نصب و تعمیرآن را به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های آسانسور در مشهد ارائه دهد.برای دیگر خدمات آسانسور در مشهد می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمائید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.