advertise

قیمت سرویس ماهیانه آسانسور بر چه اساسی تعیین میگردد؟

مدیریت ساختمان و کاربران آسانسور اهمیت زیادی به هزینه خدمات ماهانه، اعم از سرویس ماهیانه آسانسور، می دهند. این هزینه با استفاده از عوامل مختلفی محاسبه می شود. شرکت هایی که نصب آسانسور در مشهد از جمله آسانسور نیکا ارائه می کنند، بسته به نرخی که توسط سندیکا آسانسور مشهد توافق شده است، این هزینه را به مدیران ساختمان اطلاع می دهند و قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور را امضا می کنند. خدمات آسانسور شامل سرویس آسانسور و قطعات آن به صورت کلی و جزئی می شود و دوره ی آن باید در یک بازه زمانی مشخص پس از نصب آسانسور انجام بگیرد.
لازم به ذکر است که تعداد توقف ها، ظرفیت آسانسور، نوع درب، نوع موتور و سایر عوامل در محاسبه هزینه سرویس ماهانه آسانسور در نظر گرفته می شود. هر سال، سندیکا، که به صورتی مدیریت صنف آسانسور در مشهد را دارد، هزینه ای باید به ازای هر طبقه از آسانسور دریافت شود را منتشر می کند.
لازم به ذکر است یکی از پیش نیازهای آسانسور خدمات مربوط به سرویس ماهیانه آسانسور می باشد که می بایست قبل از خرید آسانسور در مشهد به آن توجه نمود. علاوه بر این، آسانسور هر ساختمانی باید مکانیسم آن آزمایش شود و حداقل ماهی یک بار مورد بازدید و ارزیابی قرار گیرد. پس لطفا به عنوان یک هزینه ی اضافی به آن نگاه نکنید و پس از عقد قرارداد برای نصب آسانسور از اینکه شرکت طرف قرارداد خدمات سرویس ماهیانه آسانسور را اراِئه می دهد اطمینان حاصل فرمایید.


سرویس ماهیانه آسانسور در مشهد | آسانسور نیکا

بازه استاندارد برای انجام سرویس ماهیانه آسانسور

آسانسور شما در صورت تردد زیاد نیاز به دو بار بازدید در ماه دارد. در ساختمان های تجاری و اداری، اغلب در هر ماه دو بار بازدید از آسانسور و قطعات آن مورد نیاز است. لازم به ذکر است در صورت نیاز به دو بار سرویس، ۶۰ درصد هزینه خدمات ماهانه اضافی برای آسانسور دریافت می شود. فراموش نکنید که که بر اساس این قراردادها، افراد ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور مسئولیتی در قبال تعمیر قطعات آسیب دیده ندارد.
علاوه بر این، افراد ارائه دهنده خدمات آسانسور منحصراً مسئول بازرسی و نگهداری آسانسور هستند. هر سال، سندیکای آسانسور معمولاً مبلغی را برای هر توقف آسانسور محاسبه می کند و آن را به مشاغلی که خدمات آسانسور ارائه می دهند، اعلام می کند. اگر مشکلی برای آسانسور شما پیش آمده می توانید جهت خدمات تعمیر آسانسور در مشهد با همکاران ما در سایت اسانسور نیکا تماس حاصل فرمایید.

سرویس ماهانه آسانسور در مشهد

سرویس ماهانه آسانسور در مشهد

مشاوره ، نصب و راه اندازی و سرویس ماهیانه آسانسور در مشهد

هزینه سرویس ماهیانه آسانسور در مشهد

در حال حاضر تقاضا برای آسانسور به منظور تسهیل تردد ساکنان در نتیجه رشد جمعیت و جابجایی جوامع به آپارتمان نشینی رو به رشد است. با این حال، وجود آسانسور تنها یک مشکل است و دیگری این است که استفاده از آن چقدر مؤثر و رضایت بخش است. بدون شک، آسانسور باید به صورت ماهانه سرویس شود تا از خرابی های احتمالی و هزینه های نجومی تعویض و تعمیر جلوگیری شود. این برای آسانسور لازم است تا در بهترین حالت خود کار کند و از خرابی های طولانی مدت و هزینه های گزاف جلوگیری شود.
این سوال که آیا مالک یا مستاجر، ساکنان سطح زمین و یا ساکنانی که مدعی عدم استفاده از آسانسور هستند، مجبور به پرداخت هزینه هستند یا خیر، اما به دلیل نیاز به سرویس و نگهداری آسانسور همیشه وجود دارد. یا غیر از قیمت بازرسی ماهانه مسائل دیگری مانند هزینه تعویض قطعه وجود دارد؟ و چندین سوال دیگر از این قبیل وجود دارد.

هزینه سرویس ماهیانه آسانسور در مشهد | آسانسور نیکا

تعداد طبقات و ظرفیت آسانسور مهم ترین پارامتر قیمت

اهمیت پیشگیری از تصادفات و تلفات جانی، این نکته را می طلبد: سرویس ماهیانه آسانسور یک الزام است و تمامی واحدها موظف به داشتن این سرویس هستند. هزینه سرویس آسانسور متاثر از تعداد طبقات، ظرفیت آسانسور، نوع و سیستم آن از جمله نوع در و موتور و سایر عوامل است. خدمات آسانسور شامل ارزیابی کامل سیستم و اجزای مختلف آسانسور می باشد دستورالعمل های ثابتی برای آن وجود دارد.
سندیکای آسانسور در مشهد هزینه سالانه خدمات را تعیین می کند و ارائه دهندگان خدمات بر اساس قیمت توافقی با مدیران ساختمان قرارداد می بندند. به همین دلیل است که توافق اساسی بین شرکت و مدیران ساختمان ایجاد می شود. برخی از شرکت ها هزینه بازرسی را به صورت سالیانه و بر اساس قرارداد دریافت می کنند، در حالی که باقی شرکت ها آن را به صورت ماهانه دریافت می کنند. شرکت آسانسور نیکا در مشهد بسته به نوع مشکلی که برای آسانسور پیش می آید یا ممکن است پیش بیاید نوع سرویس تعمیر و نگهداری خود را ارائه می دهد.جهت خدمات با کارشناسان متخصص ما تماس حاصل نمائید.

سوالات متداول

تعمیر و نگهداری آسانسور یکی از مسائل رایجی است که بین صاحبخانه و مستاجر ایجاد می شود. باید توجه داشته باشید که در این سناریو حق دارید هزینه نگهداری و سرویس آسانسور را از اجاره واحد مسکونی کسر کنید. هزینه تعمیر آسانسور و رفع مشکل در صورت آسیب دیدن مستاجر یا افراد تحت تکفل وی (مانند اعضای خانواده یا مهمانان) به عهده مستاجر خواهد بود. با این حال، مالک ساختمان یا ملک مسئول هزینه های مربوط به تعویض و تعمیرات اساسی آسانسور است که باعث افزایش ارزش آسانسور و در نتیجه افزایش ارزش ملک می شود، میباشد. لازم به تاکید است که این هزینه تمام مواردی که ارزش آسانسور را بالا می برد مانند تزئین و ارتقاء ظاهر آسانسور را پوشش می دهد.
هزینه های ماهانه ساختمان با عدم استفاده از سرویس و نگهداری آسانسور همانطور که قبلا ذکر شد کاهش می یابد. اما باید توجه داشته باشید که در صورت خرابی مکرر آسانسور و نیاز به تعمیر، باید هزینه عیب یابی بیش از یک ماه خدمات و نگهداری آسانسور را به سرویس کار بپردازید زیرا احتمال خرابی ناگهانی و طولانی آسانسور وجود دارد. هیچ کس از گرفتار شدن در آسانسور و گیر افتادن در آسانسور لذت نمی برد!
تصادفات برای افراد فوق‌العاده غم‌انگیز و وحشتناک هستند، اما خدمات بیمه‌ای برای جبران خسارت مالی وارده به مجروح ایجاد می‌شود تا از رنج آن‌ها کاسته شود. تصادفات آسانسور متأسفانه به دلیل نبود ایمنی در آسانسورها رایج است. با این حال، حتی اگر ساختمان شما در زمان وقوع حادثه دارای بیمه آسانسور بوده است، در صورتی که ساختمان شما قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور با یک شرکت معتبر نداشته باشد، بیمه مسئولیتی در قبال پرداخت خسارت به شما نخواهد داشت.
بررسی اجزای آسانسور و نظارت بر عملکرد کلی آن به منزله سرویس و نگهداری آسانسور است. پس از نصب، هر سیستمی نیاز به نگهداری و تعمیر دارد. انجام این کار باعث بهبود عملکرد سیستم و افزایش ایمنی عملیاتی می شود. به خاطر داشته باشید که تعمیر و نگهداری آسانسور به اندازه ساخت آسانسور بسیار مهم است و به همان اندازه نیاز به زمان دارد.
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.