advertise

لیست قیمت آسانسور مشهد

با توجه به توسعه مجتمع های آپارتمانی بلندمرتبه، آسانسور وسیله ای مفید و مقرون به صرفه است که به گرمی مورد استقبال قرار گرفته است. به دلیل دشواری های رفت و آمد، ساختمان های چند طبقه ای که آن را نصب نکرده اند ممکن است ارزش بازار کمتری داشته باشند.
هزینه روزانه پکیج کامل آسانسور برای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۸ سرنشین بر اساس تعدادی متغیر از جمله نوع موتور، پکیج کابین و درب متغیر است. قبل از تعیین هزینه کل بسته آسانسور، توصیه می شود ظرفیت مورد نیاز برای جابجایی ساکنان و تعداد سطوح مورد نیاز (۳، ۴ و ...) را در نظر بگیرید. هنگام خرید آسانسور دو یا سه نفره با بهترین قیمت آسانسور ۱۴۰۱ ممکن است نیازهای یک ساختمان اغلب برآورده شود.آسانسور نیکا که یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات آسانسور در مشهد می باشد با درک این نیاز به ارائه خدمات سرویس و تعمیر آسانسور در مشهد نیز پرداخته است.


لیست قیمت آسانسور مشهد | آسانسورنیکا

دلایل تاثیر گذار بر قیمت آسانسور در مشهد

چندین متغیر وجود دارد که بر هزینه کل بسته آسانسور تأثیر می گذارد، اما می توان گفت که موتور آسانسور مهم ترین نقش را در تعیین قیمت آسانسور در مشهد و هرجای دیگر از ایران ایفا می کند. بهترین قیمت روز آسانسور ۱۴۰۱ در حال حاضر بسته به مواد و ابزار استفاده شده در ساخت آن به دلیل تغییر گذرا در هزینه ها تغییر می کند.
همچنین لازم به ذکر است که آسانسورها دارای ظرفیت های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۸ نفره می باشند که در ساختمان های چند طبقه (۳، ۴ و ...) می تواند تاثیر بسزایی در هزینه نهایی آسانسور داشته باشد. ظرفیت آسانسور و محل نصب آن هنگام تعیین هزینه نصب آن در نظر گرفته می شود. از آنجایی که به عنوان پایه ای برای تمام مراحل نصب عمل می کند. هزینه آسانسور در پاراگراف های بعدی همراه با متغیرهایی که بر آن تأثیر می گذارند بررسی خواهد شد.

خرید آسانسور در مشهد

خرید آسانسور در مشهد با کیفیت بالا، اجرای صحیح نصب و انجام بررسی کیفیت پس از نصب

قیمت آسانسور بر اساس سایز در مشهد

هزینه پروژه مستقیماً تحت تأثیر اندازه آسانسور است. متوسط آسانسور خانگی به دلیل محدودیت‌های ساختمانی محلی فقط مجاز است ۱۸ فوت مربع اندازه داشته باشد. انواع آسانسورهای هیدرولیک نصب شده در خانه شما ممکن است پشت در یا قفسه کتاب پنهان شوند و اکثر آنها تکمیل یا تزئین شده اند تا به نظر برسید که گویی همیشه آنجا بوده اند.

قیمت آسانسور بر اساس نوع در مشهد

به طور خلاصه، اکنون پنج نوع آسانسور مختلف در دسترس است. ممکن است بسته به سازنده تفاوت هایی در این انواع وجود داشته باشد، اما مکانیک اساسی یکسان است. از این پنج نوع، خانه ها بیشتر از سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک استفاده می کنند.


قیمت اسانسور بر اساس ظرفیت در مشهد

آسانسورهای طراحی شده برای یک یا دو نفر اغلب در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع، این ماشین آلات برای انتقال افراد سالمند یا معلول به داخل خانه های چند طبقه (۳، ۴، و غیره) استفاده می شود. هزینه یک بالابر واحد بسته به طراحی آن متفاوت است. به طوری که در چنین مکانی می توان از چند امتیاز قیمت گذاری برای انواع آسانسور هیدرولیک، کششی و پنوماتیکی استفاده کرد.
با این حال، انتخاب هر یک از این انواع به طور قابل توجهی تحت تاثیر مقدار فضای نصب در دسترس است.قیمت آسانسور تک نفره بسته به کاربرد متفاوت خواهد بود زیرا در سازه های تخصصی و برای اهداف تخصصی به کار گرفته می شود. یکی از بهترین گزینه‌ها برای اطمینان از اینکه مردم می‌توانند به راحتی در ساختمان‌هایی با قدمت زیاد چند طبقه حرکت کنند، آسانسور دو نفره است.
نصب آسانسور ۲ نفره با قیمت منصفانه با در نظر گرفتن کمبود فضای کافی برای نصب و همچنین مسائل مرتبط با شادی همسایگان راه حل مناسبی در بناهای ساخت قدیم است. در مقایسه با نسخه های دیگر، قیمت آسانسور ۲ نفره کاملاً مقرون به صرفه است. زیرا قدرت موتور کمتر و کابین کوچکتر است. با توجه به این امر، نصب آسانسور دو نفره در ساختمان های قدیمی توصیه می شود و باید حداقل هزینه ممکن را داشته باشد.
به دلیل ارزان بودن و اندازه مناسب، آسانسورهای ۳ یا ۴ نفره اغلب در ساختمان های سه طبقه یا بیشتر استفاده می شود.با این وجود اگر واحدها بزرگ هستند و رفت و آمد در ساختمان زیاد است، با وجود قیمت مقرون به صرفه، توصیه می شود به دلیل اندازه کوچک کابین از خرید کل پکیج آسانسور سه نفره خودداری شود. نمونه معمولی که ممکن است با هزینه های مقرون به صرفه ساخته شود، آسانسور ۴ نفره است که در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری دیده می شود.
با این حال، با بزرگ‌تر شدن کابین‌ها و استفاده از آسانسورهای ۴ نفره در ساختمان‌های بلندتر، قدرت موتور و قیمت‌گذاری به عواملی حیاتی تبدیل می‌شوند. به طور معمول، قدرت موتور آسانسور ۴ نفره حدود ۵.۵ کیلو وات تخمین زده می شود. نوع کابین، تعداد ریل، تعداد درها، اندازه ریل و سیم بکسل بر روی هزینه روزانه کل بسته آسانسور چهار نفره تاثیر دارد.
در سازه های سه، چهار یا چند طبقه با فضای محدود، آسانسور چهار نفره کاملاً مفید است. از آنجایی که تردد افراد نیز با وجود خرید آسانسور ۱۴۰۱ با کمترین قیمت به میزان کافی انجام می شود.برای اطلاع از قیمت کابین آسانسور بر روی لینک مورد نظر کلیک نمائید.


قیمت آسانسور مسکونی بر اساس تعداد طبقات در مشهد

بسته به ارتفاع ملک شما و تعداد سطوحی که نیاز به سرویس آسانسور دارید، هزینه های نصب آسانسور متفاوت است. با توجه به کار اضافی و مواد مورد نیاز برای نصب، هزینه آسانسور در یک خانه سه طبقه بیشتر از نوع مشابه آن در یک خانه دو طبقه است. به طور کلی قیمت ساخت آسانسور برای هر طبقه اضافی حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش می یابد. برای دریافت قیمت پکیج قطعات آسانسور بسته به تعداد طبقات با ما تماس بگیرید.

قیمت آسانسور خانگی بر اساس برند

آسانسورهای مسکونی توسط چندین شرکت تولید می شوند. مهم است که به خاطر داشته باشید که آسانسوری که انتخاب می‌کنید در نهایت باید به میزان مطابقت آسانسورهای خاص با خواسته‌های شما بستگی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر  درباره انواع آسانسور اینجا را کلیک کنید.


لیست قیمت آسانسور در سال ۱۴۰۱ چرا افزایش یافت؟

از اولین روزی که انقلاب اسلامی ایران موفق اعلام شد، آمریکا بیشترین تحریم ها را در تاریخ جهان علیه این کشور اعمال کرده است. از اواخر سال ۲۰۱۷، این فشارها شدیدتر شده است، به این معنی که ایران هرگز در طول انقلاب اسلامی با چنین تحریم‌های شدیدی مواجه نشده بود. علاوه بر این، ایالات متحده بر کشورهای اروپایی فشار آورد تا صادرات قطعات به ایران را متوقف کنند. در نتیجه بسیاری از سازندگان شناخته شده قطعات آسانسور در دنیا از همکاری با ملت ما خودداری کردند که منجر به ورود قطعات خارجی با محدودیت و افزایش قیمت خودکار شد.
بدون شک یکی از مزایای این تحریم‌ها این بود که به تجار و برخی از تولیدکنندگان داخلی که قبل از تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، صرفاً قطعات آسانسور وارد می‌کردند، این فکر را به وجود آورد که خودشان قطعات آسانسور را شروع کنند. تکان دهنده است که قطعات متعددی توسط تولید کنندگان داخلی ما با یک سوم هزینه و با سطح کیفیت یکسان تولید می شود.سالها تخصص و مهندسی هوشمند توسط شرکن آسانسور نیکا گرد هم آمده است تا طیف فوق العاده ای از انواع آسانسور و خدمات نصب و تعمیرآن را به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های آسانسور در مشهد ارائه دهد. با کارشناسان و تیم پشتیبانی ما در آسانسور نیکا در تماس باشید.

قیمت آسانسور | نیکا آسانسور
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.